TOP 10 FANPAGE (MEDIA POLITIK) PRO KERAJAAN BARISAN NASIONAL SELURUH NEGARA

SENARAI TOP 10 FANPAGE (MEDIA POLITIK) PRO KERAJAAN UMNO/BARISAN NASIONAL PALING AKTIF BAGI SELURUH NEGARA.

Tahniah kepada semua penggiat fanpage tersebut yang cukup aktif berjuang di sudut maya tanpa mengira malam atau siang sama ada kelam atau terang..!!!.

Sebahagian besar para penggiat media ini berjuang atas keikhlasan hati tanpa mendapat sebarang bayaran demi memastikan dakyah fitnah dan tohmahan pakatan pembangkang yang disebarkan melalui medium media sosial ini dapat ditangkis dan membantu memperjelaskan kebenaran sebenar kepada rakyat.

Sumbangan para penggiat media sosial mutakhir ini tidak boleh dinafikan peri penting dan mujarabnya peranan mereka dan perlu diberikan perhatian dan pembelaan oleh pihak BN.

Perjuangan melalui kaedah ini memerlukan strategi tersendiri yang bukan semua dapat memahaminya.

Berbagai cabaran dan dugaan yang bukan kepalang terpaksa diharungi oleh penggiat2 media sosial ini.

DICACI, DIMAKI, DIUGUT DAN DISAMAN UMPAMA SUDAH JADI MAKANAN SAJIAN..!!!
HANYA YANG TABAH AKAN DAPAT TERUS GAGAH MENGATUR LANGKAH BERJUANG..!!!

SEMOGA KEIKHLASAN PERJUANGAN MEREKA AKAN MENDAPAT SOKONGAN DAN PENGIKTIRAFAN SEWAJARNYA..!!!

T.Kasih dan SALAM BROTHERHOOD kepada semua penggiat media sosial yang sealiran berjuang mempertahankan KEBENARAN MEMASTIKAN KERAJAAN UMNO/BARISAN NASIONAL TERUS MENDAPAT MANDAT MENTADBIR KERAJAAN DENGAN ADIL DAN TELUS.



Sumber Rujukan:

Thursday, 19 September 2013

@NajibRazak Senarai 10 Top Fanpages Facebook Pro Kerajaan [Media Politik]

1 Like 1 Perjuangan!!

Disini admin senaraikan 10 Top Fanpages yang menyokong Kerajaan didalam membantu Kerajaan Barisan Nasional menolak bahan fitnah yang dikeluarkan pengamal media baru terutama dari penyokong parti pembangkang!

Senarai ini adalah dari pemerhatian (fanpages yang aktif) ADMIN yang tidak dipengaruhi oleh mana-mana individu yang berkepentingan dalam penyenaraian ini.

Adalah lebih baik para pengamal media baru khususnya blogger tidak kira mana mana kumpulan yg pro kepada kerajaan sama-sama membantu mempromosikan secara percuma fan-pages ini. Kepada yang belum like sila la like sama-sama 1 Like 1 Perjuangan!!!

SAYA MINTA SELURUH RAKYAT MALAYSIA DAN SABAH SARAWAK

LIKE..LIKE..LIKE..LIKE...LIKE...LIKE..LIKE..LIKE...

PERSATUAN MUKABUKU PULAU PINANG
 — 

Ulasan

Catatan Popular