MENJELANG PEMILIHAN UMNO 2013 - PILIHLAH DENGAN BIJAK..!!!


Menjelang Pemilihan UMNO 2013:
Siapa Yang Akan Menjadi Penentu Utama Landasan Masa Depan Parti Kebangsaan Melayu Bersatu -UMNO-???..

1-PUCUK PIMPINAN TERTINGGI...???
2-CALON YANG BERTANDING...???
3-PERWAKILAN..???

Adakah benar wujud arahan2 tertentu dari pihak2 tertentu demi kepentingan peribadi calon2 tertentu..???!!!

Adakah Calon yang menawarkan diri bertanding bagi merebut takhta2 tertentu adalah calon2 yang berkarisma dan mempunyai ketokohan seorang Pejuang Sejati yang benar2 ikhlas menabur bakti atau Calon yang penuh daki dan berhati jaki penuh iri serta sanggup membeli dan menjual diri..???!!!..

Dan,

Adakah para Perwakilan dari segenap pelosok negeri yang kini dalam tempoh ini dengan tiba2 dicari mengalahkan pak2 menteri demi mendapatkan undi oleh calon2 yang menawarkan diri benar2 FAHAM AKAN AMANAH YANG DIWAKILKAN OLEH AHLI AKAR UMBI..???!!! Atau hanya jenis PERWAKILAN SYOK SENDIRI, AMANAH AHLI YANG DIWAKILI TOLAK TEPI DAN SANGGUP MENJUAL DIRI PADA CALON YANG YANG BERDAKI DAN KEJI..???!!!.

Andai ketiga2 watak ini bersikap musibat, maka UMNO pasti parah menanggung akibat dan Melayu pasti akan merempat..???!!!..

OLEH ITU, DALAM TEMPOH MASA YANG HANYA TINGGAL BEBERAPA JAM LAGI UNTUK PARA PERWAKILAN MENCONGAK CALON DAN MEMBERI UNDI, AMAT DIHARAPKAN SUPAYA JANGAN SESEKALI MENJUAL DIRI DAN PILIHLAH PEJUANG SEJATI DEMI UMNO DAN BANGSA SENDIRI AGAR TIDAK MEREMPAT DAN DIKEJI DI BUMI SENDIRI..!!!..


Ulasan

Catatan Popular