-KUASA SOSIAL MEDIA (SOC-MED) & LASKAR-LASKARNYA-

-KUASA SOSIAL MEDIA (SOC-MED) & LASKAR-LASKARNYA-

MEDIUM YANG MAMPU MENJATUH DAN MENAIKKAN SEBUAH KERAJAAN..!!!

KERAJAAN SEDANG DISERANG OLEH NAJIB RAZAK DAN REJIMNYA YANG TERDESAK MENGGUNAKAN SALURAN MEDIA SOSIAL (Facebook, Twitter, Instagram , YouTube dan segala applikasi yang ada) UNTUK MENYEBARKAN (VIRAL) SEGALA DAKYAH MENIMBULKAN PERSEPSI BURUK UNTUK MEMPENGARUHI MAJORITI RAKYAT YANG MENGGUNAKAN SALURAN SOC-MED UNTUK MENDAPAT SEGALA MACAM INFORMASI.

Sama ada sedar atau tidak ketika berada di blok Pembangkang dahulu, ketika saluran media utama MEDIA CETAK, ELEKTRONIK dll dikawal kerajaan dan dijadikan medium untuk menyerang pembangkang SALURAN SAMA SOC-MED yang sama juga dijadikan saluran untuk menyerang kerajaan Najib dan menyanggah serangan dengan begitu kreatif dan amat aktif oleh LASKAR-LASKAR SIBER / CYBER TROOPERS(CYTRO)

Setelah PAKATAN HARAPAN dengan bantuan cytro2 yang berperang tanpa sempadan masa dapat mengambil alih kedudukan sebagai KERAJAAN tampak telah lupa daratan, setelah menguasai saluran utama arus perdana tiada lagi sebarang makna saluran SOC-MED dan LASKAR-LASKARnya tidak diperlukan lagi.

KESANNYA LIHATLAH HAKIKAT DAN KENYATAAN YANG TELAH TERBUKTI AMAT JELAS, DIAWALNYA 5 PRK MENANG DAN 5 PRK TERAKHIR KALAH BERTERUSAN. KESAN TAMBAHAN KEPIMPINAN BERCAKARAN . PERATUSAN SOKONGAN SEMAKIN MENJUNAM . 

Kesimpulannya ; Kini NAJIB DAN BARISAN NASIONAL LEBIH AKTIF & KREATIF MENGGUNAKAN SOC-MED MEMAINKAN ISU-ISU YANG DIPUTARBELITKAN UNTUK BANGKIT MENGUASAI SOKONGAN DAN KERAJAAN PARAH DISERANG DAN LALUAN UNTUK KEMBALI SEBAGAI BLOK PEMBANGKANG SEMAKIN LUAS TERBUKA.

Usah merendahkan apa yang menaikkan kedudukan anda.

Cybertroopers itu picisan..???

-BicaraBugatti-
25/01/2020

Ulasan

Catatan Popular