KARISMA & WAWASAN KEPIMPINAN DATO' SERI ERWAN TAHIR

Putrajaya 19/02/2020:

INILAH KARISMA & WAWASAN KEPIMPINAN YANG TELAH SEKIAN LAMA DIHARAPKAN..!!!

Ini iltizam yang diluahkan oleh Dato' Seri Erwan Tahir Calon 03 KETUA BAHAGIAN PPBM PUTRAJAYA

"Saya ni senang saja, saya ni jiwa orang berniaga, Saya tidak mahu musuh. Jika saya menang, semua team A B dan C ni saya sekalikan nanti & bagi tanggungjawab."

"Bila saya jadi Ketua
Saya mahukan Putrajaya ni cemerlang
Mana2 yg bergaduh dan kecik hati skrg ni saya akan pujuk dan akan sekalikan semua nanti"

"Semua calon ada kebaikan dan value added pada saya
Saya akan polish mereka2 ni menjadi bakal pemimpin yang terbaik, insyallah"

"Itu sahaja harapan saya"

"Buat apa kita nak bergaduh2 dan berbalah hanya kerana jawatan
Saya beri contoh diri saya sendiri sekiranya saya menang jawatan KB sekali pun kalau saya tak boleh nak carry pun susah nanti dibuatnya
Kerana setiap jawatan yg dimenangi ada tanggungjawab yg harus kita pikul"

"Sama seperti TKB NKB KS dan juga KA, semua ni ada responsibility ni nanti"

"Yang AJK Bahagian dan AJK Sayap tak sangat dibebankan lah"

"Jika saya menang, apa saja misi visi yg Tuan Hasnul dan Tuan Khusairi bawa selama ni akan saya rangkumkan dan jadikan MISI dan VISI SEBENAR untuk kita di BERSATU Putrajaya"

"Kan lebih senang begitu...??"

"Apa2 pun kita semua kena naikkan nama BERSATU Putrajaya ni"

"Saya juga nak maklumkan

"Jika saya menang, Tuan Hasnul dan Tuan Khusairi dan orang2 lama di Putrajaya ni saya akan lantik dalam Jawatankuasa Khas saya"

"Menjadi Penasihat saya"

"Sama seperti Jawatankuasa yang Tun Daim tu untuk bantu YAB Perdana Menteri".

"Saya nak BERSATU Putrajaya ini menjadi yang terbaik"

"Itu harapan besar saya"

"Jadi di Putrajaya ni nanti tiada lagi team team berhaluan kiri atau haluan kanan, semua saya akan jadi kan satu haluan saja"

"Mereka ini juga akan dilantik ke dalam beberapa portfolio saya untuk memberi idea dan penambahbaikan bagi rancangan pembangunan masa depan di Putrajaya nanti"

"Saya harapkan apa yang saya katakan ini menjadi kenyataan"

Aamiin aamiin yarabal alamin 🤲🏻

Dato' Seri Erwan Tahir
CALON 03
KETUA BAHAGIAN PPBM PUTRAJAYA

#Salute_DSET

-Bbhusni-

Ulasan

Catatan Popular