BERSATU PUTRAJAYA : BANGKIT BERUBAH ATAU SELURUHNYA REBAH

BERSATU PUTRAJAYA : 
BANGKIT BERUBAH ATAU SELURUHNYA REBAH
Bismillahirrahmanirrahim..

Pertubuhan Pribumi BERSATU Malaysia (PPBM) BERSATU adalah wadah yang diasaskan oleh YAB Tun Dr. Mahathir B. Mohamed demi kelangsungan sebuah perjuangan membela Agama, Bangsa & Tanah Air setelah UMNO dikhianati oleh kepimpinan yang lupa diri dan begitu keji sifat diri sehingga hancur musnah wadah yang diamanahkan melindungi Agama , Bangsa & Tanah Air yang sekian lama diwarisi.

Sebagai wadah perjuangan membela nasib bangsanya agar Islam terus terjulang suci, kedaulatan Tanah Air terpelihara setiap inci maka BERSATU tiada lain pilihan yang ada selain menjadi satu wadah yang jauh lebih diyakini, lebih kukuh memayungi dan lebih gagah mendepani sebarang ancaman yang mendatangi.

BERSATU hanyalah wadah. Kepimpinan yang akan mencorak warnanya, Kepimpinan lah yang akan menentukan arahnya. Di tangan Kepimpinanlah terletak MARUAH & DARJAT BERSATU YANG BERTERAS MELAYU BERTUNJANGKAN ISLAM.

"BERSATU PUTRAJAYA : TIADA PILIHAN SELAIN MENUKAR KEPIMPINAN."
Berlandaskan fakta yang jelas nyata, berpaksikan segala yang selama ini terjadi sebagai bukti, kenyataan yang benar perlu diakui biar sepahit manapun perlu dimamah jua. 

BERSATU PUTRAJAYA DIBAWAH KEPIMPINAN LAMA TIDAK SEINDAH NAMANYA, LESU & KAKU, TELAH HILANG ARAH TUJU, SEGALA HARAPAN HANCUR MENJADI DEBU, DIHARAP MENYATU NAMUN BERSETERU SEPANJANG WAKTU. 

Oleh itu, TIADA LAGI SEBARANG PILIHAN SELAIN MENUKAR KEPIMPINAN TERDAHULU KEPADA SAF KEPIMPINAN BARU YANG LEBIH JELAS ARAH TUJU, YANG FAHAM DAN YAKIN MEMACU MENDEPANI LALUAN YANG BERLIKU.

Sesungguhnya inilah peluang terakhir yang berbaki untuk sesama kita bertindak dgn BERSATU & suci hati bangkit berubah, bangkit dengan gagah. berubah lebih BERSATU, berubah lebih BERAMANAH, berubah agar gagah melangkah dengan penuh BERMARUAH.
#PutrajayaBersuara Wadah ini bukan milik siapa-siapa bukanlah #PutrajayaKamiPunya akan tetapi milik Melayu yang menjulang Islam yang suci yang BERSATU diwilayah PUTRAJAYA demi kelangsungan Bangsa yang BERKUASA & BERDARJAT di Tanah Air Yang BERDAULAT. 

MARILAH SETIAP WARGA BERSATU PUTRAJAYA TIDAK DIKETEPI KEPIMPINAN LAMA UNTUK SAMA-SAMA BANGKIT MELAKAR PERUBAHAN BERSAMA KEPIMPINAN Datuk Seri Dr. Erwan Tahir CALON KETUA BAHAGIAN PPBM BERSATU P125 PUTRAJAYA. 

Terima Kasih

#PutrajayaBersuara
#BangkitBerubah
#TeamDSET
#Geram

-BicaraBugatti-
28Januari2020

Ulasan

Catatan Popular