KENALI PERSAMAAN ULTRA-KIASU PAP DAN DAP

PAP (Puak Asal Pendatang) di Singapura melalui kelicikannya memperdaya Melayu pada satu ketika dahulu dengan helah dan tipu muslihat yang gagal dilihat Melayu kerana terpedaya dengan gaya lebih Melayu dari Melayu dengan segala mcm cara akhirnya kini Melayu telah hilang suara telah hilang segala hak dan budaya, telah lumpuh tidak lagi berdaya dan Melayu telah merempat di bumi sendiri di bawah tapak kaki mereka..!!!..

Melayu Singapura kini di bawah tapak kaki rejim Cauvinis Ultra-Kiasu Puak Asal Pendatang People Action Party (PAP) tanpa mampu lagi bangkit, meredah dengan penuh sakit terhimpit perit dek kesilapan diri dek kealpaan sendiri akibat benci pemerintahan bangsa sendiri..!!!..

Di sini, di bumi Malaysia ini, Cauvinis Ultra-Kiasu yang sama dengan nama sedikit berbeza, yang sama asalnya, yang Dulu Asal Pendatang dengan nama Democratic Action Party (DAP) dikepalai rejim anak beranak keturunan Lim kini hampir berjaya mengikut jejak PAP dikepalai keturunan Lee di Singapura untuk menguasai Malaysia dengan gaya dan cara yang tiada beza..!!! Memperdaya bangsa kita, Bangsa Melayu yang telah banyak berjasa kepada mereka.

Kita akan jatuh andai pegangan diri amat rapuh.., andai sesama sendiri tiada ikatan ampuh.., andai sesama sendiri terus bertelingkah dan bergaduh.., andai pada pemerintahan bangsa sendiri kita hilang keyakinan dan ingin dilihat jatuh..!!!..

Akhirnya detik dan masa tidak jauh lagi hanya sejengkal saja lagi untuk kita merempat di bumi sendiri, merempat di bawah tapak kaki Cauvinis DAP tanpa mampu bangkit lagi sehingga hilang akhirnya generasi sendiri..!!!..

Sedarlah..
DAP ITU CELAKA..!!!
DAP ITU PEMBAWA MALAPETAKA..!!!

BANGKITLAH MELAYU..
BANGKITLAH BERSATU..

#DAPituCELAKA
#AntiUltraKiasu

#MelayuSepakat
#IslamBerdaulat

Ulasan

Catatan Popular