SELEWENG DANA SUMBANGAN AWAM : NGO PER. MINDA & SOSIAL PRIHATIN MENDESAK SPRM SIASAT LIM KIT SIANG

21 Mei 2014, Rabu

Lim Kit Siang..anaknya tokong lim guan eng..teresuck cock..dan konco2 komunis DAPig kini semakin gelisah..

Hari ini Presiden Pertubuhan Minda & Sosial Prihatin Mr. RAMESH RAO KRISHNAN NAIDU BERSAMA Timbalanya Mr. TONY TAN menyerahkan dokumen bukti segala penyelewengan Dana Sumbangan Awam yang bukan sedikit jumlahnya yang telah dilakukan oleh Lim Kit Siang semenjak sekian lama kepada pihak SPRM di Ibu Pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia di Putrajaya pada jam 11:30 pagi tadi.

Sebelum ini beberapa salah laku penipuan, salah guna kuasa, dan ugutan yang selama ini menjadi budaya amalan pemimpin-pemimpin Democratic Action Party (DAP) telah didedahkan oleh Pertubuhan Minda & Sosial Prihatin.

Lebih kurang dua minggu yang lalu, PMSP juga telah menghantar memorandum mendesak Pendaftar Pertubuhan (ROS) segera mendedahkan status DAP sama ada sah atau sebaliknya setelah ahli-ahli DAP sendiri tampil membuat laporan tentang penipuan yang dilakukan oleh kepimpinan DAP dalam Pemilihan CEC DAP.

Satu persatu penyelewengan, rasuah, penipuan, kecurangan, kejalangan, pengkhianatan dan segala kebangsatan maha keji anjing2 komunis celaka ini dibongkar dan diselongkar oleh Pertubuhan Minda & Sosial Prihatin menerusi Presidennya Mr. Ramesh Rao Krishnan Naidu dan Timbalan Presiden Mr. Tony yang dulunya merupakan org yg rapat dan menyimpan pelbagai rahsia busuk pemimpin2 DAPig ini..!!!..

Presiden n Timbalan Presiden PMSP ini cukup komited mendedahkan segala kebusukan DAPig bukan utk kepentingan diri mereka tetapi demi menyelamatkan rakan2 berbangsa Melayu dan beragama Islam yang menjadi sasaran DAPig untuk dipecahbelahkan..!!!..

Mr. Ramesh Rao juga adalah penyokong kuat Hukum Hudud dan amat2 bersetuju hukum hudud dapat dilaksanakan dengan segera walaupun beliau bukan beragama Islam..!!!..

Boleh anda bayangkan..???.. ketika ada  umat Islam yg sedang khayal menjulang dan menjilat komunis DAPig bangkit dicelah2 itu 2 tokoh bukan Islam berketurunan India dan Cina berjuang menyelamatkan Bangsa Melayu Beragama Islam yg menjadi sasaran keji DAPig..!!!!..

Cukup terharu..!!!. Dan umat Islam yg masih buta hati patut merasa malu..!!!..

PMSP adalah hanya ngo yang tidak langsung mendapat apa2 bantuan atau sokongan mana2 pihak..!!!..

Ulasan

Catatan Popular