MELAYU SEPAKAT ISLAM BERDAULAT : 7 WASIAT RAJA-RAJA MELAYU YANG DITENTANG DAN MENJADI AGENDA UTAMA DAP UNTUK DIHANCURKAN

Sedarkah anda bahawa segala hak keistimewaan Bangsa Melayu dan Kedudukan Agama Islam di negara kita merupakan satu WASIAT RAJA-RAJA MELAYU YANG MENGANDUNGI 7 PERKARA YANG TELAH DIPERSETUJUI OLEH SEMUA PIHAK YANG TERLIBAT TERMASUK BANGSA CINA DAN INDIA SEMASA MENUNTUT KEMERDEKAAN TANAH MELAYU DAN WASIAT INI SEPATUTNYA TIDAK BOLEH DIPERTIKAIKAN.

Namun sedarkah kita bahawa tuntutan-tuntutan yang menjadi agenda DAP sejak sekian lama sehingga telah tercetusnya tragedi rusuhan kaum 13 Mei 1969 adalah apa yang telah diwasiatkan oleh Raja-raja Melayu ini malah bukan setakat menuntut kesamarataan tetapi sebenarnya melenyapkan sama sekali hak bangsa Melayu dan kedudukan Islam di negara ini.

Teresa Kok secara terang-terangan pernah menyatakan dengan amat bongkak bahawa tidak pernah bersetuju apatah lagi mengakui Kedudukan Islam sebagai Agama Rasmi negara.
Ketika Lim Kit Siang bersama Lim Guan Eng dan beberapa lagi kuncu2 cina cauvinis serta seluruh keluarga Karpal Singh menjalankan agenda keji mereka menafikan hak-hak Bangsa Melayu Teresa Kok pula berusaha mengembangkan agenda Kristianisasi dan seringkali mempertikai segala yang berkaitan dengan Agama Islam termasuk mendesak seruan azan tidak menggunakan pembesar suara.

Bekas Ahli DAP berbangsa Melayu Sdr. Mohamed Razali Abdul Rahman yang merupakan pakar strategi politik DAP, juga telah mendedahkan bagaimana DAP telah menjemput paderi-paderi besar membuat satu perjumpaan dengan agenda utamanya adalah menjadikan Kristian sebagai Agama Rasmi menggantikan Agama Islam.

Lantaran itu, satu laporan polis telah dibuat oleh beliau dan kesannya beliau dan ahli keluarganya telah diancam pelbagai ugutan oleh Lim Guan Eng agar beliau menarik balik laporan polis tersebut. Namun beliau tetap dengan pendiriannya dan tidak gentar dengan ugutan itu.

Sekali lagi diingatkan bahawa DAP dengan ideologi komunisnya dan mendapat sokongan Yahudi laknatullah tidak pernah mengenepikan agenda utama mereka iaitu MENGHANCURKAN BANGSA MELAYU dan MENGHANCURKAN ISLAM.

Fahami dan pertahankanlah apa yang telah diwasiatkan kepada kita dan generasi bangsa seterusnya.

7  WASIAT RAJA RAJA MELAYU.

PERTAMA.
Kami namakan dan kami panggil akan dia. Bumi yg kamu pijak dan langit yg kau junjung Persekutuan TANAH MELAYU.


KEDUA.
Kami isytiharkan dan kami simpan untuk kamu dan kami benarkan kamu isytihar dan simpan untuk anak cucu kami selain gunung ganang tasik dan hutan simpan . Tanah Simpanan Melayu Sehingga nisbah 50% selebihnya rebutlah bersama sama kaum lain.

KETIGA.
Bagi menjaga kamu dan bagi melindungi anak cucu kami serta Hak Orang Orang Melayu . kami tubuhkan Rejimen Askar Melayu.

KEEMPAT.
Kami kekalkan dan kami jamin Kerajaan Melayu dan Kedaulatan Raja  Raja Melayu memerintah negara ini.

KELIMA
Kami isytiharkan ISLAM adalah agama Persekutuan Tanah Melayu

KEENAM
Kami tetapkan bahasa Kebangsaan ialah Bahasa Melayu

KETUJUH.
Kami amanahkan dan kami pertanggungjawabkan kepada raja raja melayu untuk melindungi kedudukan istimewa orang orang melayu.

Ulasan

Catatan Popular