MENGENANG 9MEI MENDEPANI MASA HADAPAN

9hb Mei 2020 : Genap 2 Tahun runtuhnya Kerajaan 60 tahun Barisan Nasional angkara kerakusan rejim kleptokrasi dikepalai Kleptokrat Najib Razak. 

Wira Ulung dalam perjuangan ini seorang Legendanya ada. Yang masih berdiri YABhg Tun Dr. Mahathir Bin Mohamed Pengerusi Pakatan Harapan (PH- PPBM,PKR,AMANAH & DAP} yang kembali menjadi perdana Menteri kali kedua sebagai PM7.

Malangnya setelah 22 Bulan mengemudi dan dek kerana kerakusan Anwar Ibrahim untuk menolak turun Tun bagi membolehkan dirinya mengganti tempat akhirnya Tun meletakkan jawatan dan keluarnya PPBM dari PH maka telah runtuhlah kerajaan PH dan setelah seminggu pergolakan politik Presiden PPBM bersama sebahagian besar Ahli Parlimen PPBM telah diperkenankan oleh KDYMM Seri Paduka Baginda Yang Dipertuan Agong diangkat sebagai PM8 apabila mengadakan perikatan bersama BN dan PAS untuk membentuk kerajaan PERIKATAN NASIONAL.

Namun kini, masa depan TSMY & PN bakal berdepan cabaran getir apabila Parlimen kembali bersidang pada 18 Mei 2020. 

APAPUN MALAYSIA PERLU DISELAMATKAN DARI KEMBALI KE TANGAN REJIM KLEPTOKRAT DI SEBERANG SANA DAN DIPASTIKAN TIDAK TERJATUH KE MULUT PRLIWAT RAKUS DI SEBELAH SINI.

Hanya dengan percaturan strategi yang terbaik dari yang terhebat dengan keizinan Allah saja yang mampu memastikan Malaysia selamat.

#DemiKuasaDanDarjat
#HindariPeliwat
#JsuhiKleptokrat

~Bbugatti~

Ulasan

Catatan Popular